Úřední deska
Schválený rozpočet ZŠ a MŠ Šanov na rok 2025
Návrh rozpočtu ZŠ a MŠ Šanov na rok 2025
Schválený střednědobý výhled rozpočtu 2024-2025
Schválený rozpočet ZŠ a MŠ na rok 2024
Schválený střednědobý výhled rozpočtu 2023 - 2024
Schválený rozpočet ZŠ a MŠ na rok 2023
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2023
Schválený rozpočet na rok 2022
Schválený střednědobý výhled rozpočtu 2022-2023
Inspekční zpráva 3/2024
Informace o škole a údaje o jmenování do funkce ředitele školy:
Jmenování ředitelky školy Mgr. Bohumily Koutecké s účiností od 23.8.2018
název školy: Základní škola a Mateřská škola Šanov, okres Rakovník
adresa školy: Šanov 91, 270 31 Senomaty
telefon: 77 99 71 071, 736 752 154
e-mail: zsanov@gmail.com
webová adresa: www.skolasanov.cz
Datová schránka: ID schránky: tbrsvfa
IČO: 470 17 961
IZO školy: 102 602 395
IZO školní družiny: 114 200 276
IZO školní jídelny: 102 762 279
IZO mateřské školy: 107 518 392
IZO výdejny MŠ: 181 114 500
RED-IZO: 600 055 876
ředitelka školy: Mgr. Bohumila Koutecká, jmenována do funkce zřizovatelem školy OÚ Šanov od 23.8. 2018
zástupce ředitelky školy: Mgr. Martina Němcová, jmenovaná do funkce od 1. 8. 2018
Vymezení pravomoci a působnosti ředitelky školy:
§164 zákona 561/2004 Sb.
(1) Ředitel školy a školského zařízení
- rozhoduje ve všech záležitostech týkajících se poskytování vzdělávání a školských služeb, pokud zákon nestanoví jinak,
- odpovídá za to, že škola a školské zařízení poskytuje vzdělávání a školské služby v souladu s tímto zákonem a vzdělávacími programy uvedenými v §3,
- odpovídá za odbornou a pedagogickou úroveň vzdělávání a školských služeb,
- vytváří podmínky pro výkon inspekční činnosti České školní inspekce a přijímá následná opatření,
- vytváří podmínky pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a pro práci školské rady, pokud se podle tohoto zákona zřizuje,
- zajišťuje, aby osoby uvedené v §21 byly včas informovány o průběhu a výsledcích vzdělávání dítěte, žáka nebo studenta,
- zajišťuje spolupráci při uskutečňování programů zjišťování výsledků vzdělávání vyhlášených ministerstvem,
- odpovídá za zajištění dohledu nad dětmi a nezletilými žáky ve škole a školském zařízení.
(2) Ředitel školy zřizuje pedagogickou radu jako svůj poradní orgán, projednává s ním všechny zásadní pedagogické dokumenty a opatření týkající se vzdělávací činnosti školy. Při svém rozhodování ředitel školy k názorům pedagogické rady přihlédne. Pedagogickou radu tvoří všichni pedagogičtí pracovníci školy.
§165
(1) Ředitel školy a školského zařízení, které zřizuje stát, kraj, obec nebo svazek obcí, dále
- stanovuje organizaci a podmínky provozu školy a školského zařízení,
- odpovídá za použití finančních prostředků státního rozpočtu přidělených podle §160 až §163 v souladu s účelem, na který byly přiděleny,
- předkládá rozbor hospodaření podle závazné osnovy a postupu stanoveného ministerstvem.
(2) Ředitel školy a školského zařízení, které zřizuje stát, kraj, obec nebo svazek obcí, rozhoduje o právech a povinnostech v oblasti státní správy v těchto případech:
- zamítnutí žádosti o povolení individuálního vzdělávacího plánu podle § 18 a zamítnutí žádosti o přeřazení žáka do vyššího ročníku podle § 17 odst. 3,
- přijetí dítěte k předškolnímu vzdělávání podle § 34 a ukončení předškolního vzdělávání podle § 35, zařazení dítěte do přípravného stupně základní školy speciální podle § 48a, zařazení dítěte do přípravné třídy základní školy podle § 47
- zamítnutí žádosti o odklad povinné školní docházky podle § 37,
- převedení žáka do odpovídajícího ročníku základní školy podle § 39 odst. 2,
- přijetí k základnímu vzdělávání podle § 46, přestupu žáka podle §4 9 odst. 1 a převedení žáka do jiného vzdělávacího programu podle § 49 odst. 2, zamítnutí žádosti o povolení pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2,
- přijetí ke vzdělávání ve střední škole podle § 59 a následujících, vyšší odborné škole podle § 93 a následujících a v konzervatoři podle § 88,
- zamítnutí žádosti o přestup, změnu oboru vzdělání, přerušení vzdělávání a opakování ročníku podle § 66 a § 97,
- zamítnutí žádosti o pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 1,
- podmíněné vyloučení a vyloučení žáka nebo studenta ze školy nebo školského zařízení podle § 31 odst. 2 a 4,
- zamítnutí žádosti o uznání dosaženého vzdělání podle § 70 a § 100,
- povolení a zrušení povolení individuálního vzdělávání žáka podle § 41.
Jméno a příjmení osoby určené k poskytování informací a přijímání a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:
Mgr. Bohumila Koutecká – ředitelka školy
Údaje o tom, proti kterým rozhodnutím ředitelky školy je přípustné odvolání, ke kterému orgánu, v jaké lhůtě a kde lze odvolání podat:
Směrnice o poskytování informací
Postup při vyřizování stížností, oznámení a podnětů:
viz Směrnice – vyřizování stížností
K nahlédnutí:
- ve vstupním prostoru školy
- v kanceláři školy
Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace:
viz Směrnice o poskytování informací
K nahlédnutí:
- ve vstupním prostoru školy
- v kanceláři školy
- na webových stránkách školy ke stažení
Přehled nejdůležitějších předpisů, kterými se ředitel školy při výkonu své působnosti řídí a místo a čas, kde jsou tyto předpisy k nahlédnutí:
Zákon č. 561/2004 Sb. (školský zákon)
Zákon č. 563/2004 Sb. (o pedagogických pracovnících)
Zákon č. 500/2004 Sb. (správní řád)
Zákon č. 106/1999 Sb. (o svobodném přístupu k informacím)
- vše ve znění pozdějších předpisů.
Vyhláška č. 15/2005 Sb. (o náležitostech dlouhodobých záměrů, výročních zpráv a vlastního hodnocení školy)
Vyhláška č. 48/2005 Sb. (o základním vzdělávání)
Vyhláška č. 64/2005 Sb. (o evidenci úrazů dětí, žáků a studentů)
Vyhláška č. 72/2005 Sb. (o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních)
Vyhláška č. 73/2005 Sb. (o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných)
Vyhláška č. 74/2005 Sb. (o zájmovém vzdělávání)
Vyhláška č. 107/2005 Sb. (o školním stravování)
Vyhláška č. 317/2005 Sb. (o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků)
Vyhláška č. 364/2005 Sb. (o dokumentaci škol a školských zařízení), atd.
Vše ve znění pozdějších předpisů.
Předpisy jsou k nahlédnutí v kanceláři školy v pracovní dny v obvyklou dobu.
Sazebník úhrad za poskytování informací:
viz Směrnice o poskytování informací
K nahlédnutí:
- ve vstupním prostoru školy
- v kanceláři školy
- zde na webových stránkách ke stažení
Výroční zpráva o činnosti školy za předcházející rok, jejíž součástí je výroční zpráva za předcházející kalendářní rok o činnosti v oblasti poskytování informací:
K nahlédnutí:
- ve vstupním prostoru školy
- v kanceláři školy
- na webových stránkách školy
Každoročně je zpracována a zpřístupněna výroční zpráva za předcházející kalendářní rok v oblasti poskytování informací, pokud jsou nějaké informace požadovány.
Výroční zpráva o činnosti školy je uložena v ředitelně školy, na Obecním úřadě v Šanově, v hale školy a na webových stránkách školy. Je kdykoliv k nahlédnutí.
Mgr. Bohumila Koutecká, ředitelka školy