Žáci učí žáky
Většina začínala s pocitem nervozity a nejistoty, ale všem se nakonec podařilo vžít se do řídící role a děti s nimi rády spolupracovaly. Deváťáci zvolili buď formu výuky podle předmětů, nebo –hlavně pro vyšší ročníky- projektové dopoledne na určité téma.
Po čtyřech hodinách proběhla hodnotící beseda, kde žáci a následně učitelé hodnotili celou akci. Z řad žáků zazněl názor, že ačkoli se jim to zpočátku moc nezamlouvalo, tak postupně je projekt vtáhl a bavilo je to. Učitelé kladně hodnotili jak vystupování deváťáků, tak připravenost hodin i schopnost řešit nenadálé situace. A co na to děti ze tříd? Druháci prohlásili, že to bylo super, hlavně tělocvik. V osmé třídě zazněla otázka: „Bude to i příští rok? Já to chci taky dělat!“
Jsme rádi, že si všichni zvláštní vyučování užili a příští rok projekt určitě zopakujeme.
Z.Krůtová